Kuigi Must Reede on kõige populaarsem päritolumaal Ameerika Ühendriikides, on see suur ostupäev tuntud enamikes maailma nurkades. Kuid kas teadsid, et tänaseks on Küberesmaspäev Mustast Reedest ostude summa poolest juba ette rebinud?
Jah, just nii – Küberesmaspäev on USA-s suurima jaemüügikäibega päev ja ka Euroopas kasvab selle päeva populaarsus iga aastaga.
Hoolimata oma nimest, ei ole Küberesmaspäev sugugi see päev, kus ahvatlevaid sooduspakkumisi teevad ainult arvuti- ja tehnikafirmad. Tegelikult tuleb nimi Küberesmaspäev hoopis sellest, et selle päevaga seotud eripakkumisi saab kasutada ainult veebipoodides.
Küberesmaspäeval võid leida ühtmoodi magusaid pakkumisi nii tehnika- kui ka moekate riiete poodides.
USA ettevõtted märkasid, et veebipõhise müügi käive tõusis tipptasemele novembri neljandal neljapäeval tähistatavate tänupühade järgsel esmaspäeval ning ka Mustal Reedel – tänupühadele järgneval päeval.
Võimalik, et ostjad jäid mõnest Musta Reede pakkumisest ilma või kahetsesid, et jätsid midagi soodsat ostmata ja hakkasid siis seda toodet esmaspäeval uuesti veebist otsima. Kas põhjus oli see või midagi muud, ei saagi kunagi lõpuni selgeks, aga igatahes nimetati tänupühadejärgne esmaspäev kiiresti Küberesmaspäevaks ja nii see ka jäi.
Küberesmaspäev toimub alati tänupühadele järgneval esmaspäeval. Aga see tähendab seda, et paljud veebipõhised pakkumised aktiveeritakse juba keskööl. Seega tasub pühapäeva hilisõhtul ennast valmis sättida.
Küberesmaspäeva toimumisaeg muudab selle päeva suurepäraseks varaste jõulukinkide ostmise võimaluseks, sest nii saad säästa oma jõulukinkidelt väga korraliku rahasumma.
2017. aastal jõudis Küberesmaspäeva müügikäive 6,6 miljardi dollarini, mis tegi sellest ühtlasi ka USA e-kaubanduse ajaloo suurim ostupäeva. Lisaks püstitas oma kõigi aegade käiberekordi samal päeval ka Amazon. Aga kindlasti pole lagi veel käes – juba aastaks 2020 ennustatakse Küberesmaspäeva müügikäibe suuruseks 523 miljardit USA dollarit.
Küberesmaspäeva kui veebis toimuva kampaania üks edu aluseid on kindlasti mugavus. Lisaks sobib see ostupüha ka kaasaegsete eelistuste ja elustiiliga. Väga paljud inimesed kasutavad telefoni nagunii pangatoimingute ja ostude sooritamiseks ning paljud kontoritöötajad istuvad tööpäevadel suure osa ajast arvuti ees. Tänu sellele ongi Küberesmaspäev paljude jaoks sobiv hetk ja sobiv viis ostude sooritamiseks.
Unustada ei maksa ka seda, et veebis ostlemine tähendab, et pääsed trügimisest ning tänu sellele võid soovitud värvi ja suurusega kauba leida oluliselt lihtsamini kui tavapoes.
Kordame veel üle, et ei tasu arvata, nagu tähendaks Küberesmaspäev, et sellel päeval võib leida ainult tehnikavidinate pakkumisi. Nimi Küberesmaspäev tähendab vaid seda, et kõik sooduspakkumised tehakse üksnes veebipoodides. Pakkumisel on aga kõikvõimalikku kaupa.
Kuigi pakkumised on aastast-aastasse veidi erinevad, on Küberesmaspäev kõigil aastatel pakkunud suurepärast võimalust soodsate ilutoodete ja riiete ostmiseks. Lisaks võid tihtipeale leida ka ülisoodsaid reisipakette.
Paljud kaupmehed teevad ka nn "välkpakkumisi", kus võidakse pakkuda näiteks lisaallahindlust esimesele 100-le inimesele, kes postitusele vastavad.
Kuna Küberesmaspäev toimub veebis, on sotsiaalmeedia alati ostlejatele parimate pakkumiste otsimisel tõhusaks abiliseks olnud.
Twitter on läbi aegade olnud juhtivaks platvormiks, kus sajad jaemüüjad oma pakkumisi reklaamivad. Kui kasutad Twitteris teemaviidet #CyberMonday, leiad lihtsasti kõik head pakkumised. Kui otsid midagi konkreetsemat, võid proovida ka mingile kategooriale viitavat märksõna, näiteks #CyberMondayPhones.
Kindlasti viska pilk ka oma lemmikfirmade Facebooki lehtedele ja vaata, mida sulle seal pakutakse. Facebook on populaarne ka "välkpakkumiste" tegemiseks.
Lisaks kõigile eespool mainitud allikatele võid põnevaid pakkumisi leida ka saidilt CyberMonday.com, kus on ostuhuvilistele kokkupandud põhjalik ülevaade, milliseid kampaaniaid kaupmehed plaanivad ja millal.
Soovime sulle edu ägedate pakkumiste otsingul!